Zjutraj sva vstala okoli pol devetih in se odpravila na zajtrk, kjer se je spet pokazal luksuz hotela: 5 vrst kosmičev, klobase, salam, 5 vrst marmelad, kava, mleko, vroča čokolada...Ko sva pojedla, sva šla izpraznit sobo in se kar odpravila nazaj na letališče, da ugotoviva kako prideva v center. Dobila sva avtobus, ki pelje direkt v center(mislim, da številka 500). Stal je funt in pol, vožnja pa traja kakšnih 10 minut.
Ko se prvič pelješ po levi strani ceste, je kar čuden občutek, ker na vsakem vogalu misliš, da se boš zabil v nasprotno vozeči avto. Avtobus je pripeljal na postajo Number One, ki stoji neposredno ob Albert Docku. Voznik je bil izredno prijazen in nam povedal na kateri avtobus morava sesti, da nas pripelje do hostla. Sedemnajstico sva počakala ter zopet plačala funt in pol za vožnjo do Everton Road, kjer je najin hostel. Soba ni še bila pripravljena, tako da sva se odločila, da pustiva prtljago in se podava proti Anfieldu, kamor sva nameravala rezervirat ogled stadiona in muzeja za naslednji dan, saj ogled stadiona, brez predhodnje rezervacije, ni možen. Na recepciji stadiona nas je zopet pozdravil zelo prijazen gospod in nam povedal, da je danes tudi finale FA Sunday Cup. Rezervirala sva ogled stadiona in se kar takoj podala na ogled muzeja, ki je dokaj lepo urejen. Velik poudarek je na finalu Lige prvakov v Istanbulu leta 2005, ko se je Liverpool vrnil proti Milanu po zaostanku s 3:0 v prvem polčasu.

Mozaik vseh žrtev, ki so umrli v največji nogometni tragediji

Postava za tekmo proti Leeds United iz leta 1965

Pokali

Tudi proti Bayernu so igrali in tudi zmagali(najbrž ponesreči) :)

Žoga iz epskega finala. Je to ta, s katero je Dudek ubranil penal Ševčenku?

Postala sva lačna, zato sva šla po dva hamburgerja tik ob stadionu. Za to skromno kosilo sva dala preveč-8 funtov. Potem sva se odločila, da greva na tekmo, da se bova lahko pred žlahto in prijatelji hvalila, da sva gledala tekmo na Anfieldu. Karta za oba je bila pičlih 6 funtov. Glede na nivo tekmovanja se je zbralo kar precej navijačev. Igrala sta Hetton in Magnet, za katere nimam pojma od kje sta in v kateri ligi igrata.

Hodnik za vstop na tribune

Tekma je bila bolj dolgočasna, zato sva po prvem polčasu odšla in se vrnila v hostel, kjer sva dobila sobo. Potem sva se še odpravila proti Albert Docku, ki je ena izmed večjih znamenitosti Liverpoola, saj tam stoji večina muzejev. Seveda še prej traja kakšne pol ure, da z avtobusi prispeš tja...Lahko pa tam preživiš tudi cel dan, ker je res lepo. Midva sva prišla prepozno, vsi muzeji so bili zaprti.

Albert Dock

Morala sva še k maši, saj je bila ravno nedelja. Podala sva se proti še eni izmed večjih znamenitosti, katedrali Kristusa Kralja. Že od zunaj deluje mogočno in veličastno, je pa dobra za orientiranje, ker je njene prepoznavne špice na strehi videti kar daleč. Cerkev je že bila zaprta in mašo sva dobila v neki kapeli pod cerkvijo.

Katedrala Kristusta Kralja

Seveda je okoli osmih bilo že vse zaprto, torej nama ni preostalo drugega kot kratek sprehod po mestu. Za večerjo sva jedla nekakšen kebab s pomfrijem...Ustavila sva se še na pijači v baru, potem pa se že odpravila spat.