Že zvečer sva se zmenila, da morava vstati zgodaj, da si bova še pred napovedanim ogledom stadionov, ogledala obe znani liverpoolski katedrali. Najprej sva se še enkrat odpravila proti katedrali Kristusa Kralja, kjer sva bila že prejšnji dan. Od znotraj zgleda še lepše kot od zunaj. Resnično lepo.

Vhod v katedralo

Notranjost cerkve

Glavni oltar na sredini

Anglikanska katedrala pa ne stoji čisto v centru in jo ni videti tako daleč kot katoliško. Pravzaprav moraš priti čisto blizu, da jo zagledaš. Po poti sva po naključju dobila še osnovno šoli, ki so jo obiskovali Beatli. Pred šolo so "nametani" kovčki takratnih učencev, med katerimi so tudi kovčki Beatlov.

Šola, ki so jo obiskovali Beatli

Kovček Paula McCartneya

Anglikanska katedrala, ki je izredno velika, stoji v, vsaj meni, zelo lepem okolišu. Dolga je 189 metrov, stolp pa je visok 100 metrov. V katedrali je tudi souvenir shop. Za vstop v stolp je potrebno nekaj malega plačati, vendar midva nisva šla gor, ker sva se raje podala proti stadionu Evertona, kjer sva mislila, da imava rezerviran ogled.

Anglikanska katedrala

Vitraž nad vhodom

Glavni oltar

Pogled po cerkvi

Po dolgi poti(pol ure z liverpolskimi avtobusi) sva dospela do stadiona, ki na zunaj ne izgleda kot stadion, ker je ukleščen v ulice. Na recepciji so nama povedali, da tisti teden ogledov stadiona ni več. Naslednji dan sva celo prejela odgovor na mail, v katerem sva želela ogled rezervirati. Morda malo prepozno...Ker nisva mogla na stadion, sva se ustavila vsaj v fan shopu, kjer je vse zelo poceni(za razliko od Liverpoola F.C.).

Spomenik Dixie Deanu

Godison Park

Do rezerviranega ogleda Anfielda sva imela še nekaj časa, zato sva se namenila proti centru mesta. Na Royal Liver Building stoji tudi Liver Bird, ki je tudi v grbu Liverpoola. Z avtobusom sva odšla do Anfielda. Ogled Anfielda dan prej je bil koriste vsaj za to, da sva vedela na kateri avtobus sesti, če ne za kaj drugega. Še enkrat sva na hitro šla skozi muzej. Ob treh pa je prišel vodič in nas popeljal na stadion. Najprej skozi VIP sobo, kjer se pred in po tekmi srečuje vsa smetana. Nato smo prišli do VIP tribune in najbrž sva lahko prvič in zadnjič sedela na teh sedežih. Razkazali so še sobo za tiskovne konference in garderobe, ki so zelo skromno opremljene in človek ne bi nikoli pomislil, da se v takih slačilnicah preoblačijo igralci tipa Torres in Gerrard. Potem smo se podali do zelenice, kjer smo lahko sedeli na stolih, ki jih med tekmo grejejo igralci in strokovni štab kluba. Najbrž sva tudi tu sedela prvič, zadnjič in nikoli več:). Vodič je bil kar precej v skrbeh, da ne bi kakšen skočil na travo. Ogled stadiona se konča s himno You'll never walk alone na tribuni The Kop, kjer sedijo Liverpoolovi navijači.

Tribuna Liverpoolih navijačev

Anfield
The Kop

Bogata notranjost stadiona

Soba za konference-Press room

Skromna garderoba Liverpoola in naš vodič

Ker je bila ura že čez pet, ko vse muzeje zaprejo, nama ni preostalo drugega, kot da se greva sprehajat po Albert docku. Tam sva ugotovila, da Echo Wheel, ki spada v sklop Echo centra, ki obsega še ogromno dvorano, še deluje, zato sva se šla peljat z njim. Kolo se vrti hitro, popelje te 60 metrov nad mesto, vožnja pa traja 3 kroge. Na začetku te slikajo, slike sprintajo in na koncu lahko kupiš paket z razglednicami, slikami, CD-jem...Midva nisva vedela, da je to potrebno plačati, zato sva kar vzela in šla. Varnostnica nas je čudno gledala, vendar sva šla že daleč in tako ni nobeden tekel za nama.

Albert Dock

Echo arena

Echo Wheel

Pogled na Echo areno s kolesa

Liverpool iz zraka, v ozadju katedrala

Anglikanska katedrala iz zraka

Potem sva šla nazaj v center mesta, kjer je veliko trgovin in tam tudi dobila(končno) adapter za "naše" vtičnice, saj morajo angleški posebneži imeti svojo različico. Vendar sva, ko sva prišla v hostel ugotovila, da je adapter samo za brivnik. Takrat je bilo potrebno uporabiti električarsko znanje in odstraniti varovalko iz adapterja. Ker ni bilo stika, sva namesto varovalko vstavila sponko za papir in glej ga zlomka: delalo je! Dan naju je izmučil, zato sva se odpravila spat.