Po dolgem času smo se zopet odpravili malo po svetu. Tokrat nazaj v Belgijo. Zadnjič sva bila samo v Bruslju, zato sva se odločila, da sedaj spoznava še preostalo Belgijo. Letalska karta je bila tokrat 25€ Let sva imela ob 10h kar je ravno prav, da ni treba zjutraj prezgodaj vstajat, čeprav sva vseeno skoraj zamudila letalo, ki je odhod imelo ob 12:30. Na letališče sva prišla nekaj čez pol 12. Spet je bilo treba nase navleči vse majce, dežniki spraviti v žepe, da je kovček znesel pod 10kg, čeprav ga na koncu niti niso stehtali.

Ob prihodu na letališče v Charleroiu sva kupila kombinirane karte za vlak in avtobus do Brugga. Avtomat je pri izhodu 2, kjer je tudi postajališče avtobusa, cena karte pa je odvisna od destinacije kamor želiš priti, v najinem primeru do Brugga 19,4€ po osebi v eno smer. Avtobus najprej pelje do železniške postaje v Charleroiu in od tam greš z isto karto z vlakom do cilja. Midva sva morala še prestopiti v Bruslju, saj ne vozi direkten vlak do Brugga.

V Bruggu sva se z avtobusom zapeljala do hostla, ki sva ga rezervirala samo dva dni prej. Sobe za dva ni bilo več na voljo, zato sva jo morala rezervirati za 3 in cena je bila temu primerna...Spala sva v Bauhaus Hostel. Hostel ni nič posebnega, od Burga je oddaljen kakšnih 15 minut hoje. Prtljago sva pustila v sobi in šla do Burga in nato še do Grote Markta. Vsakih 10 minut se je fajn ulilo, tako da ni bil sprehajanje po ulicah niti ni bilo ne vem kako prijetno. Za večerjo sva se ustavila na fast foodu v Quicku na Burgu.